foutje in de inbox
r***@dds.nl
2018-07-01 13:29:32 UTC
Beste lui

Ik heb net wat updates geïnstalleerd, en nu zijn in mijn inbox (van
"roundcube") de pijltjes voor volgende bericht en vorig bericht
verdwenen, en de pijltjes voor volgende/vorige bladzij ook.

Kan ik dit ongedaan maken? Bij wie kan ik de programmeerfout melden?

groetjes, Ronaldo
Jorrit
2018-07-01 14:03:25 UTC
Goedemiddag Ronaldo,

Je kan issues melden op de github pagina van ze https://github.com/roundcube/roundcubemail/
Dat lijkt me het beste. Wellicht kun je de vorige versie installeren of kijken of de nieuwste beta beter werkt.

Groet,

Jorrit

Verzonden vanaf mijn Xperia van Sony-smartphone