Ubuntu 14.04 naar 16.04
Freek Goeree
2017-01-07 17:45:34 UTC
Hallo Ronaldo,

Kijk hier eens voor overschakelen van 14.04 naar 16.04

https://sites.google.com/site/computertip/opwaarderen

Met vriendelijke groet,
Freek Goeree
Stuur Ubuntu-NL maillijst aanmeldingen naar
Om u aan of af te melden via het web, bezoek
of stuur een e-mail bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
U kunt de persoon die de lijst beheert bereiken op
Als u berichten beantwoordt, gelieve meer specifieke informatie in de
onderwerp-regel op te nemen dan alleen maar "Re: Inhoud van Ubuntu-NL
verzamelmail..."
1. verlopen veiligheidscertificaat - nieuwe versie ubuntu
Message: 1
Date: Fri, 06 Jan 2017 01:16:45 +0100
Subject: verlopen veiligheidscertificaat - nieuwe versie ubuntu
Vrolijk nieuwjaar iedereen!
Ik was net bezig op forvo.com , toen ik rond 0.00 UTC het bericht kreeg
dat de veiligheid verlopen was. Kan ik daar zelf iets aan doen?
Verder krijg ik af en toe een melding dat ubuntu 14.04 beschikbaar is.
Kan ik niet gewoon direct 16.04 downloaden? Zo ja, hoe?
groetjes, Ronaldo
Eind van Ubuntu-NL Verzamelmail, Volume 144, Nummer 3
r***@dds.nl
2017-01-29 16:07:50 UTC
Post by Freek Goeree
Hallo Ronaldo,
Kijk hier eens voor overschakelen van 14.04 naar 16.04
https://sites.google.com/site/computertip/opwaarderen
Freek, je hebt mijn vraag niet goed gelezen. Mijn apparaat werkt nog met
TWAALF.04 , en als ik het goed begrijp houdt de ondersteuning daarvan
binnenkort op. Kan ik direct ZESTIEN.04 er op zetten, of is het beter om
eerst op te waarderen naar VEERTIEN.04 ?

groetjes, Ronaldo