Ubuntu-NL Verzamelmail, Volume 148, Nummer 1
jack
2017-06-28 14:22:55 UTC
​Ik weet niet wat er aan de hand is bij ubuntu maar er gebeuren rare
dingen...
voor het eerst in 15 jaar is gister mijn systeem gecracht na een update
en vandaag krijg ik "een antwoordt " op een mail die ik nooit of heel lang
geleden (jaren) ooit heb gesteld ....

mvg

Jack
Stuur Ubuntu-NL maillijst aanmeldingen naar
Om u aan of af te melden via het web, bezoek
of stuur een e-mail bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
U kunt de persoon die de lijst beheert bereiken op
Als u berichten beantwoordt, gelieve meer specifieke informatie in de
onderwerp-regel op te nemen dan alleen maar "Re: Inhoud van Ubuntu-NL
verzamelmail..."
1. Upgrade (Jeroen Timmerman)
Message: 1
Date: Wed, 28 Jun 2017 09:59:50 +0200
Subject: Upgrade
Beste mensen,
Ik gebruik Ubuntu 12.04 LTS 64 bit, nu kan ik via updatebeheer de versie
14.04.5 LTS upgraden, kan ik dat zonder problemen doen of moet ik alles
gaan back-uppen? (email, gegevens, enz.) Blijven al mijn instellingen en
gegevens behouden met deze upgrade?
Ik zou heel erg geholpen zijn met uw antwoord.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
carpenter
------------------------------
Message: 2
Date: Wed, 28 Jun 2017 11:22:30 +0200
Subject: Re: Upgrade
[...]
Voorzover ik me kan herinneren hoef je geen back-up te maken. Wel moet
je op een gegeven moment oude versies van de "kernel" verwijderen.
Ik ben echter geen expert, dus wacht nog even met installeren tot iemand
die er meer verstand van heeft het bevestigt
groetjes, Ronaldo
Eind van Ubuntu-NL Verzamelmail, Volume 148, Nummer 1
*Please consider the environment before printing this e-mail.*